http://ads.harakahdaily.net/ads/ads_banner/advert_top/banner-habatus-sauda.gif

25.10.09

Kecemerlangan rangkaian produk Toshiba


PRODUK televisyen Regza juga kini ditampilkan dengan keupayaan paparan cemerlang.


PENERAJU inovasi bagi kelengkapan elektrik di rumah, Toshiba baru-baru ini telah tampil dengan rangkaian produk-produk moden berteknologi terkini.

Ia merangkumi produk mesin basuh, peti sejuk, televisyen dan juga periuk nasi elektrik pelbagai guna.

Menurut Pengarah Urusan Toshiba Sales & Services Sdn. Bhd., Yutaka Nakanishi, kehadiran kesemua peralatan tersebut menunjukkan komitmen pihaknya untuk memberi kepuasan maksimum kepada pengguna.

''Kesemua produk ini bukan sahaja ditampilkan dengan fungsi teknologi cemerlang, malah ia juga didatangkan dalam rekaan dan prestasi terbaik selain memberi penekanan kepada penjimatan tenaga dan penjagaan alam sekitar,'' jelasnya pada pelancaran pameran produk-produk berkenaan di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Untuk produk mesin basuh, ia ditampilkan dalam model automatik penuh dan separa automatik dengan kehadiran penakung Star Crystal yang dapat menjalankan operasi pembersihan dengan lebih lembut tanpa merosakkan fabrik.

Selain itu, ia turut dilengkapi dengan kekunci gear untuk pelaksanaan operasi yang lebih senyap dan kurang gegaran.

Lebih menarik, model mesin basuh seperti AW-SD150SM, AW-8570SM dan VH-7200EM itu juga menawarkan penjimatan tenaga sehingga 20 peratus.

Bagi produk peti sejuk, Toshiba telah memperkenalkan model dalam tiga kategori iaitu Direct Cooling, Hybrid Plasma Deodorizer dan Hybrid Guard System.

Kesemua model berkenaan dilengkapi dengan peningkatan teknologi pengaliran udara sejuk yang lebih efisien dan kawalan suhu yang lebih stabil.

Menerusi fungsi pancaran ultra violet yang dihasilkan pada bahagian penyejukan, ia dapat menghapuskan lebih 95 peratus bakteria pada makanan yang disimpan.

Seterusnya, untuk periuk nasi pelbagai guna pula, ia dilengkapi bersama menu sentuhan mudah untuk kemudahan menjalankan operasi seperti memasak, mengukus, merebus, memanas dan juga membuat kek.

Apa yang menarik, butang kawalan panelnya dilengkapi dengan ciri mesra pengguna untuk golongan kurang upaya iaitu fungsi braille.

Akhir sekali, bagi produk audio visualnya, Toshiba telah memperkenalkan rangkaian televisyen LCD Regza yang menampilkan kuasa Meta Brain dengan keupayaan paparan satu bilion warna.

Selain itu, menerusi kawalan lampu belakang pintarnya, paparan imej akan menjadi lebih jelas dan terang.

Lebih menarik, melalui teknologi pengesan lampu ambien, kecerahan paparan pada televisyen adalah bergantung kepada keadaan cahaya sekitar.

Model-model televisyen berkenaan ditampilkan dalam tiga seri iaitu siri-Z HD, siri-RV HD serta siri-AV HD Ready.

Informasi lanjut mengenai produk-produk tersebut boleh diperolehi dari laman web www.toshiba.com.my.

Tiada ulasan: